" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Dulu dan Sekarang
Thursday, September 10, 2015 | 9:48 PM | 0Comment

Assalamualaikum . 

Nak je aku taip kisah aku yang dulu sampai lah sekarang betapa cemburunya masa dengan aku bila aku nak menaip sekarang. Aku baru puas hati sebab jari-jemari aku menari atas keyboard dah sekarang , kalau tak dekat keyboard aku nak tari-menari di atas keyboard piano . Hanya mampu berkata walaupun alat muzik kegemaran aku adalah piano u_u . Menangis wehh . 

Dulukan, 
Aku ni gilo ah peramah dekat orang sampai terjatuh cinta pun tak kisah k , couple dulu-dulu jangan diambil kira haha . Allah pertemukan aku dengan kesayangan yang mengajar aku erti kehidupan, Alhamdulilah dan syukur . Aku berubah demi sikit . Lama-lama jadi bukit ^^

Kalau ye pun tak pernah couple, crush adoo takk ? Hekeleh , dekat sekolah aku , cikgu hensem-hensem dah jadi crush . Aku pun garu kepala , nasib la tak ada kutu . kalau tak bila aku garu kepala kot-kot banyak kutu bertempiaran lari bila aku pengsan hahahaha . 

Paling aku tak dapat lupa waktu tu , aku memang pernah jatuh cinta dekat orang padahal tak kenal . kahkah . ni aku nak gelak bila aku ingatkan balik . Alhamdulilah . dunia maya aku kurangkan sikit , kuno-kuno mana aku , handphone cikai je ke . asalkan aku dapat text kawan . hoho

Jangan kisah, 
Kalau korang tanya aku , 

'"Ada ws ? "
"Ada wc ? " 
"Ada IG? " 

Apa lagi ? Malas aku nak sebut banyak-banyak . Aku paling mengelabah bila aku pegang handphone orang lain , sebab aku takut 'rosak' huhu . Aku suka camera . Aku dapat tangkap gambar cantik-cantik hahaha .. 

Bila dah aku makin 'lagha' dengan menantang ni semua kan-kan-kan rasa nak hentak je. hahahaha 

Istoqamah melakukan perubahan diri tahun depan :) 
InsyaAllah .
Niat biar betul .

Aku nak pakai niqab u_u'' 

Ok .tata . Assalamualaikum . 

-32 hari lagi untuk PT3 -
-Jordan Tetap dihati-