" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kenapa Menyepi?
Wednesday, September 30, 2015 | 10:38 PM | 2Comment

Assalamualaikum Hai. 

Lama tak memblog bukan sebab tak nak update ke apa ke . Aku sebagai pelajar PT3 untuk tahun ni sangat happy ._. Happy disebabkan PT3 semakin mendekati. Kata cikgu bi aku

"Batch'00 kamu orang paling enjoy walaupun PT3 tinggal 1 minggu lebih''

Hah, ambek kau ._. Banyak peristiwa berlaku sepanjang aku tak update blog . Jap-jap aku list. 

  • Keputusan Percubaan PT3 Bm,Sns,Math aku merosot balik ._. tulungg'ssss k tulunggg''sss haha . 
  • Sepupu-sanak saudara datang dari Kuching. grr. aku paling pendiam kat situ. Pendiam apabila orang dikenali tidak mengenali diri ini sebenarnya.
  • Esok last extra class for Math. Alhamdulilah.
  • Hari Raya AidilAdha
  • Aku kena tulis 100x ''The character I admire..." sebab aku main hentam bagai apa eh ? Haisyy..
  • PT3 oii.
  • Fening2 Fening2.
Aku cuba menyepi buat sementara . InsyaAllah jika diizinkan aku akan update blog balik. Terima kasih kepada yang hantar chatbox. InsyaAllah selesai semua tugas-tugas sebagai budak / pelajar PT3 . Aku akan update balik.

Doakan semua budak PT3 tahun ni .
Menjawab soalan dengan tenang.
Sebelum jawab, baca doa dulu . *acah2 baik jap*
Pastu selawat. Haisyy. 
Last , Tawakal je. 

PT3 ( 12 .10 .2015 hingga 15.10.2015 )

Hari Jumaat ( 16.10.2015 )
- Ujian Sekometrik *ni pun aku hentam tulis2*
-Ujian pelbagai apa2 entah aku tak tau ._.

Baru selesai~
Tamat sudah~

Doakan semua.

Bittaufiq Wannajah Fil Imtihan
Allah Yuftah Alaikum/Alaiki
Man Jadda Wajada

Good Luck .!