" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Result Trial PT3
Saturday, September 12, 2015 | 5:26 PM | 4Comment

Assalamualaikum .

Hai Hai

Mari kita mengupdate betapa bosannya aku menyiapkan soalan KBAT yang cikgu bagi aduihh. Aku relakan jiwa menatap semua KBAT yang menyemak kepala aku sekarang . Dengan idea yang bernas ceh bernas lah sangat . *angkat tangan dibahu* Aku pergi on blog . Update dan update . Jangan risau . 

Paling aku malas bila dapat result yang merosot balik . InsyaAllah trial ni mengharapkan 2subjek je gagal . Sebab dan sebabnya. Aku terlalu pening untuk menulisnya karangan atau kira mengira bila waktu ujian.

Mengharapkan aku dapat sambung belajar di sekolah lama. Malas nak pergi mana-mana. Sama je kot . Tuntut ilmu dimana-mana sahaja asalkan dapat ilmu *tahu pun kau , tak yah terhegeh-hegeh nak pindah sekolah* 

Aku dapat 3 subjek je yang aku tahu . u.u.

MATH - 29 F
PENDIDIKAN ISLAM - 61 C
KHB [ ERT ] - 42 E 

Wahaha, Aku baru dapat lulus ERT . ._. bukan main lagi aku menangis bagaikan apa sebab ERT aku gagal . Apatah lagi MATH aku . merosot teruk . Aku tak pandai kira-mengira ni . u.u

*cikgu semak kertas math*
"Siapa Nurul Afiqah ?" 
"Ya saya cikgu " Angkat tangan.
"Tengok , markah dia 29 dia usaha untuk jawab soalan susah-susah  bukan macam kamu orang tinggalkan kosong je tempat tak tahu , Cikgu tahu Afiqah ni berusaha walaupun kekadang tak faham buat muka blurr kamu orang tak , main je dekat belakang" Cikgu sedang memahari the geng of black men ._. hahaa

Kawan tegur 

"Ehem, kembang idungg muu walaupun kenaa pujiii . " 
"Weyhhh, kau aku tampa lepas ni hahaa"
"K.. " 

Siapa suka conteng kertas exam? Mana-mana subjek la ... ._. best kan conteng kertas exam kalau kita tengah tunggu masa exam tamat. 2 jam oii . bosan. aku pun duduk tak senang . tidur buat peta dunia apatah lagi . lejukk .. muakk ._. tido lepas exam . hahahaa . 

Aku paling suka menconteng . Siap tulis dalam kertas tu '' Black Women datang menyelamat'' 
Aku mengharapkan cikgu tak baca + tak gelak aku buat . Aku tak sempat padam lel sungguh . hahahaha .. 

~TAMAT~

- Jordan tetap di hati -
- 30 hari untuk PT3 -
- Allahumaamiin -
-Jihad Fisabilillah-