" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





3 Tahun Yang Lalu
Thursday, October 15, 2015 | 10:34 PM | 0Comment

Jangan dikenang yang dulu

''Buang yang keruh ambil yang jernih''

Walaupun dulu jahatnya diri ini dulu, masih ada yang mengingati diri ini ke arah kebaikan hingga bersetuju dan berjanji setia untuk memimpin tangan aku sewaktu aku terjatuh,tersukur. Dia pimpin aku dan bangkitkan aku.

Hari tu, 
Aku ada 'add friend' dia dekat fb,
Rindu kawan lama. 
3 tahun tak jumpa.
Tu pun teserempak. 
Susah, senang , gaduh , benci , sayang , bercinta monyet pa semua. 
Allahu.
Rindu.
Rindu kenangan bersama. 

Rindu saat gaduh. 
Yang tu buat aku menitis air mata,
Saat tu bukan semua yang menonton saat pergaduhan.
Hanya yang tertinggal dalam kelas je dapat tengok waktu tu. 

Jom buat perjumpaan semula. Aku berhuhu. 
Dulu ada orang ajak datang.
Aku tak dapat datang. Berhuhu je la. 

Aku baru terjumpa buku aku 2012 dulu
Waktu tahun 6. 
First month hingga pertengahan bulan. 
Setakat tu je cerita dalam buku tu. 
Huhu.

Koyak macam mana pun buku tu aku simpan gak. Huhu.

Saat aku jumpa ketiga-tiga buku ni
Weyh. Buku ni . 
Terdetik dalam hati Haha. 
Simpanla. Kenangan 2012. 
Walhal buku je pon :3
Tapi.. 
Ada tulisan kesayangan semua.

Muka surat pertama aku buat yang ni .

Ni maksud yang diberikan oleh Fazrina.

Fazrina bagi.

Azlina bagi. 

Siti buat. 

Rindu segala-galanya.
Tadi belek terjumpa lagu 'Nyalakan Azam'
Teringat kami nyanyi belakang kelas. Huhu

Rindu kenangan. 

Gotong-royong dekat surau. Lepas UPSR.

Perempuan je aku sempat stalk pic dulu huhu

Good Luck Semua ! 
Semoga memperolehi kejayaan yang diimpikan dari darjah 1 hingga Tingkatan 3 sekarang.
Semoga lulus dalam peperiksaan.
Tak berjaya jangan mengaku kalah, banyak lagi yang perlu di usahakan.
Yang berjaya teruskan kejayaan. Jangan ditoleh kebelakang.
Jika terjatuh bangkit. Bangkit dengan harapan untuk meneruskan perjalanan walaupun berduri. 

Suatu hari nanti kita akan berjumpa lagi. 
InsyaAllah.
Allah lebih baik merancang dimana kita akan bertemu. :)