" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Belum Merdeka Lagi.
Tuesday, October 13, 2015 | 9:51 PM | 0Comment

Assalamualaikum

Salam MaalHijrah 1437H :) 
Esok Cuti.
Alhamdulilah. Rehatkan minda sebelum ujian seterusnya.
Walaupun dalam keadaan demam,selesma dan pening menjawab ujian PT3 yang original punya, dengan rela hatinya aku pergi hentam kesemuannya, yang aku dapat jawab yang tu aku buat elok-elok ^.^

Bak kata kesayangan

" Allah bagi ujian sebab Allah sayang " 

Hehe. 

Dulu waktu UPSR aku tak demam. Tapi PT3 ni aku demam.
Mungkin sebab aku merasakan UPSR ( 2012) dulu kacang je,petik jari bak kata orang. Kalau petik jari dapat 5 A's tak pe . Hoo. Tak da rezeki nak telan 5 A's. Haha

Sekarang PT3,
Bila niat aku nak bangun pukul 3:30 pagi, aku siap kunci jam , aku akan bangun , bangun dengan mata dah cerah. Haha . Dulu aku UPSR tak pernah belajar waktu pagi bangun pukul 3 ke ._. Haha. 
Perbezaan dulu dan sekarang. 

Malam semalam bangun, ingatkan mama tak sedar aku pergi selongkar barang dekat dapur 

"Kenapa kakak bangun ? " sambil duduk
"Tak suka-suka" Buat tak tahu
"Dah makan ubat ?" 
"Nak apa makan ubat? " 

Tak sedar diri betul aku ni , dah tahu demam , mengelak nak makan ubat. Tak pasal-pasal aku pergi buang semua ubat dalam tong . Haha. 

Semalam seumur hidup aku tidur tak sedar waktu asar, maghrib dan isyhak. Apatah lagi apa yang berlaku. Tidur 12 jam. Tak makan langsung ._. Hanya sarapan di sekolah selepas ujian BM . Minum air suam sebab nak telan panadol + ubat selesma . Haha. Pastu sambung tido. Pheww.

Disini. Sahaja. 
Doakan kejayaan semua. 
Doakan semoga berjaya dunia dan akhirat,
Dapat memimpin ibu dan ayah ke syurga Allah.

-Jordan Tetap Dihati-
-2hari lagi nak merdeka-