" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Buat Malu
Wednesday, October 14, 2015 | 8:44 PM | 3Comment

Assalamualaikum. 
Hep-hep horray.
24jam lagi merdekalah aku sebab PT3 akan tamat.
Alhamdulilah. 
Bermula lah episode hidup aku dengan buku PBS yang sudah ditinggal dalam 10 bulan yang lepas. Amacam? Anda rasa nak rilex ? Tidak. 
.
.
Hari tu ( Sebelum PT3  bermula dalam 1 minggu yang lepas lah. ) Gaduh dengan kawan pasal nak buat peribahasa. Kami semua mana reti nak peribahasa apa semua lah kan. 

*flashback*

Cuti tahun baru cina tu, 1 minggu, so ayah aku bawa pergi ke kedai buku, aku pergi beli semua buku rujukan Form 3 sampailah aku terlupa nak beli buku rujukan sains PT3 ._. menangis air mata darah aku kahkah ni aku tipu kalau percaya macam kak sirunnn lahh . haha. *opps, aqif mention name dio la.huhu*  

*The End flashback*

Aku bawa la buku ni . 


Amacam? Aku jadi budak sekolah rendah kan ? Huhu. *eh ku sarawak dan kabus tebal lah*

Dialog kami. 

Diana : Eh, Afiqah bukan kah ni buku budak sekolah rendah KBSM ? *gelak*
Aku : Tak ada lah. Sama je kot. *sengih*
Diana : Weyh, betul lahh. Budak sekolah punya ni eee. *tutup mulut tahan gelak*
*Dua orang budak masuk dalam perbualan kami*
Caroline & Bibiana : Yalah, budak sekolah rendah *sambil gelak*
Aku : Dah2. Lah. Lantak lah, Asalkan ada peribahasa cukup *tarik buku*
Caroline,Diana & Bibiana : *gelak*

Habis PT3 hari ni aku baru jumpa buku macam tu. 



Berbezakan ? Hahaha. Patutlah diorang gelakkan aku puas-puas. Hari ni dalam sejarah terbuktinya aku melawan cakap diorang dan aku pun bisik ngan hati

"Malu giloo waktu tu . Huhu" 

-The End Story- Hahaha

-Past is Past-
-Jordan Tetap Di Hati-