" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Dah Merdeka Katakan.
Thursday, October 15, 2015 | 9:08 PM | 0Comment

Assalamualaikum
Selesai Kertas Ujian PAI. 
Berakhir sudah nama ''bakal calon pt3'' dan bertukar juga namanya sebagai ''Bekas calon pt3''

So sekarang aku rasa macam nak hidupkan kembali blog aku yang bersarang-sarang ni dengan aktiviti hari-hari aku disekolah mahupun dirumah. 

Hari ni, 
Mama aku gi pasar dengan ayah + twins. Biasalah twin aku ni tak reti nak duduk diam, nak ikut gak mama dan aku minta tolong mama aku suruh beli RM 4 coklat love ( tengok gambar ) dan RM 1 ( gula-gula) 


Pernah makan? Haha, Kalau pernah sedapkan ? Huhu

*Flashback*

Dulu balik sekolah selalu minta dengan mama 20sen atau 40sen sekadar nak beli yang tu .HAHAHA.

*End*

Sebelum PT3 bermula,
Ada seorang budak lelaki kelas aku p makan yang ni . Terliur . Baru hari baru dapat apa yang dihajat huhu. 

Hahaha. 
Akibatnya. 
Dulu minat kek cheese sekarang Coklat lak. 
Mama bebel
"Tahu la habes PT3 xyah nak makan kuat sangat. Patut la gemok''

Huhuhu. 

Tata. Nyum Nyum.