" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kerana Rindu.
Tuesday, October 13, 2015 | 10:13 PM | 0Comment

Assalamualaikum.
Salam MaalHijrah :) 
.
.
Hari terasa rindu datang ke hari. Mungkin aku dapat lupakan orang yang aku rindu dengan tidur,study dan pergi sekolah. :)

Kekadang aku teringatkan kata-kata last dia. Yeah, aku leleh air mata waktu tu. Aku baru balik kampung bukan main beria-ria macam kanak-kanak ribena on ask. Tetiba dia ask aku dengan menyebakkan perasaan aku. 
25/09
25/10 nanti dah 1 bulan tak bergurau,ber'ask' dengan dia. 
Ya aku rindu,
Rindu sesangat.
Aku nak campak rindu aku ni jauh-jauh. 
Waktu aku demam sekarang 
Aku masih nak ingatkan dia. 
Entah kenapa. 
.
Sekarang aku rindu
Entah sampai bila aku nak macam ni.
Kekadang aku sembunyikan rindu dengan 
Gelak tawa, gurau dari kesayangan lain.
Tu aku mampu buat. 

Sebab aku ramai kesayangan
Kekadang aku tak ingat -koma haha-
Diorang datang 'ask' aku. 
Ingatkan aku siapa diorang
Baru aku 'connect' line.

Untuk Kak Fifah.

Adik rindu akak sangat, walaupun akak tak baca. Adik luah kat sini. Hari ni dah 2 hari exam. Waktu exam sekarang pun adik demam. Mungkin sekarang kurang fokus untuk study disebabkan selesma,demam dan pening. Adik tak tahu nak bagitahu apa. Good Luck untuk final exam. Tahun depan akak form 5 :) Hehe . SPM kak >< Buat leklok. Pastu tahun 2017, akak jangan lupakan adik lepasni. kalau akak masuk U ke sambung belajar dekat mana-mana . Jangan lupa . Kalau adik lupakan akak , akk ingatkan adik . Kita tak tahu, Jodoh atau ajal jemput kita dulu :) Bersedia. Maafkan adik kalau adik terlalu rindukan akak sampai menyeksakan diri. Em. Tu je bye. Assalamualaikum .:) Jumpa di syurga Allah. Hihi. Nanti bermain sama-sama. Jangan lupa tarik adik sekali main. Rindu+sayang awak selama-lamanya. !:)