" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Tak ada insurans
Thursday, October 15, 2015 | 1:39 PM | 0Comment

Assalamualaikum.
Alhamdulilah dah merdeka. 
Esok ujian IKP. Fuyoo.
Lepastu, isnin buat PBS. Haha. Ambik kau. 
.
.
Kau rasa? Apa aku nak taip sekarang? 
Insurans hayat?
Insurans kereta ? kahkah.
Insurans kemalangan jiwa? huhu. 

Ok. Kali ni aku nak cerita. 
Aku selalu je main perhati orang disekeliling. Suka sangat mencarut. Kau rasa elok kah mencarut ? Lebih-lebih lagi perempuan ? Haha. Kalau lelaki aku tak nak cakap apa-apa. Dah kenyataan kan? Lelaki ada mencarutnya. Lelaki memamg kasar sikit hoho. Ampun!!. Haha. 

Ada budak perempuan ni kelas depan aku.
Mulut dia. Duh. Istighfar la korang kalau korang nak face to face . 
Tak insurans langsung mencarut. Duh-duh.

Kawan aku pernah kena. Aku bukan nak mengata. Sebab mencarut ni mencerminkan keperibadian kita. Jap aku ''flashback sebelum aku hijrah''hahaha

*Flashback please*

Dulu aku suka mencarut, tapi tak sampai mencarut macam perempuan yang aku cakap deh. Mencarut sikit. 
-Cilake
-Bodoh 

Gituuu.. Hahaha. Kenangan-kenangan. 

*End flashback*

Budak perempuan tu mencarut gini 

"Cilake betul budak tu *siap tunjuk org yang dia kata* '' 
''Bodoh tak pakai otak betul''

Kau rasa ? Oke ? Haha. Aku tengok je dia. Malas nak balas. 
Ada sekali tu eh. Kawan aku dia langgar macam sengaja. 

Tak kata 
"Maaf"
"Sorry" sama je kan  ? Haha

Kita bukan minta belas kasihan dia. Dah perempuan. Duhduh. Aku pun pening deh tengok sekarang. Muka dia Allahu. Slamber badak mencarut. Huhu. 

Dia ni macam tak ''terbiasa'' mencarut yang dari rumah dia bawak ke sekolah. Huhu. 
Aku blurr. Blurr.. 

Kawan tepi aku apatah lagi . Mencarut macam budak perempuan yang aku cakap lahh. siapa sebut benda ''bab*'' hittuuuuu. Aku rasa ..... cerr kau tampar mulut dia. bisu 100 tahun kot ._. Huh. 

#sissabar
#sistabah 
#sisrindu

-Jordan tetap dihati--
-Merdeka!!-