" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Family Trip.
Friday, December 11, 2015 | 8:27 PM | 0Comment

Assalamualaikum.
I'm back again. Walaupun aku punya lah banyak draft dan aku pun terpaksa delete kesemuanya kerana aku terlalu malas untuk mengupdatenya. Lel.

Disebabkan aku malas nak update tiap-tiap hari. Biar setiap minggu aku akan post 2 atau 1 entry setiap minggu. Kesah ? Jangan ambil peduli k. Haha.

Okeyh!

Ayah call pihak hospital untuk membuat checkup twin yang beberapa bulan tertangguh atas sebab nak PT3 dan ayah kursus. Paling aku risau masalah kewangan. Hah. Ambik kau. Doktor pun berkali-kali call. Kena tangguh.

Lepastu, masalah kewangan dah selesai, ayah call pihak hospital untuk hantar twin checkup. Tarikhnya 8/12 . Phew. Ingatkan kami tak ikut sama. Gila tak gembira. Berapa lama tak ber'trip-trip' ni haha.

Adik aku chekup di Hospital Miri.

Kami bertolak dari Mukah ke Miri mengambil masa 6 atau 7 jam untuk kesana. Tapi, ayah drive tak sampai 6 or 7 jam. Tapi 5 jam. Hoho. Kereta Ferari. Ferari lah sangat. Dalam mimpi kereta tu kahkah.

Kami merayau merayau ke Mall Miri. Tengok barang. Bukan main rambang mata tengok. Tetiba tengok harga. Tolong mengucap. Mahal. Bila aku order air Milo di Sugarbant Miri RM 5.20 heh. Aku pun macam menyesal order air tu kahkah. Redha je la.

Waktu malam, pergi ke MaryBrown Miri, Waktu tu sempat ambil kamera tanpa pengetahuan ayah. Haha. Best. Bila sampai kat kaunter ayah suruh pilih air. Bila pilih air aku cakap la air teh.  Semua tak ada. Ku terpaksa Ku relakan minum air kopi. Walaupun aku tak reti minum kopi.

Dah habis makan, aku minum la air kopi sikit. Mengucap please. Rasa cam. Weck. Weck. Terpaksa aku rampas air twin yang minum air berkabonat. ._. Haha.

Tunggu pakcik sebelah makan lambat sangat. Haha.

Erk. Pakcik muka serius sebab twin snap. kah!

Duh mulut dia. Hah.

Tak muka, kaki di snap. 

Pinggan paling bersih. Haha

Last duduk Jom balik jangan lupa tangkap gambar lampu.

Atas permintaan. Aku tak upload banyak pic orang baju oren. Kang aku potpet. Grr.

Ok Turun ke Bintulu.

Ke Taman Tumbina. Yeah. Waktu kecik-kecik je aku pergi sini. Dah besar un aku tengok cam lel je tempat kahkah. Ambik kau. Dulu cantik je.

Twins aku hampa tak dapat tengok singa dan harimau . haha

Rusa. Heh

Kandang haiwan apakah ini. Aku lupa. Haha

Tersilap ni tempat buaya.

Flamingo

Flamingo berdiri 1 kaki. Macam dekat depan warna stabilo je. Haha

Anak flamingo

Flamingo

Burung hantu


Helang

Laut berdekatan dengan taman tumbina

Masa masuk ke taman tumbina.

Jom balik. Haha. Hari Panas .

Selamat Jalan. Jumpa Lagi.

OK DONE.

Puas jalan. Baju pun basah. Aku pun jatuh nak turun bukit. Kahkah. 
Lawak!

Tata.

-Jordan Tetap Di Hati-