" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Fikiran Berterabur.
Saturday, December 26, 2015 | 12:15 AM | 1Comment

Assalamualaikum.

Hari itu dikejar 'haters' sekarang aku pun tak tahu mana perginya 'haters' berjiwa penggecut itu. Hm. Dah dinamakan 'pengecut' kecilnya dunia ini dapat cari dia. LekLek. Aku rasa malas nak cari 'haters' tu. Menyemak k. Hahaha..

Jadi,
Aku update ni tengah kebingungan untuk tahun depan ( 2016 ) Phew. Sebab dulu sekolah aku tak pernah mewajibkan pelajar membeli buku berlogo sekolah pun. Start dari tu ayah aku selalu beli buku luar. Tetiba beberapa hari nak cuti

''Semua pelajar wajib menggunakan buku logo sekolah dan beg sandang berlogo sekolah.''

Lemah semangat aku. Aku memang malas nak bersesak dekat koperasi tu sebenarnya. Koperasi sekolah aku bukan dapat masuk macam koperasi yang aku pernah tengok dapat masuk dan pilih sendiri benda nak beli ._.

Lepastu, Aku kebingungan dengan sukan dan permainan aku . Dulu waktu Form 1 dan Form 2 dapat main tukar-tukar permainan. Waktu Form 1 aku masuk olahraga. Bila aku masuk, guru dalam permainan olahraga buat lompat tinggi.

Hampeh! Waktu tu aku dipaksa. Huhu. Minat aku dalam sukan semakin luntur. Bagai di simbah clorok menjadi luntur. Opss! Peribahasa apakah itu ? Sila kecam saya. :3 Bila aku lompat tetiba cikgu komen

''Jangan buat lipatan gunting''

Aku pun sengih sebab aku yang buat lipatan gunting tu hahahaha.~ Lepas Form 2 aku tukar sukan dan permainan ke Bola Keranjang. Sampai Form 3 cikgu umumkan

''Tahun depan tidak dibenarkan menukar mana-mana kelab,badan beruniform dan sukan''

Ehem *batuk*Haa . Ambik kau fiqah weyyHH !! Dah lah kau pemecah rekod sekolah dengan ujian segak aku dapat E. . org cukup makan D . Aku merosot. Dush! Kebingung gak aku ni ._. Aku jenis pendiam plus pemalu bila berdepan dengan orang tak sekepala..Bila berdepan dengan orang bersekepala memang sah aku dah bising.

Waktu bila entah tak tahu..Main bola jaring. Aku geram betul waktu tu , Tak dapat satu gol pun.. Aku nak out waktu tu tetiba kawan tarik tangan aku stay tepi dia.. Aku stay macam tunggul tetiba bola tu melantun dekat muka aku. Cikgu pun gelak. Haishh.. Gelakk laa gelakkk . Hahahaha ._.


Itu sahaja cerita aku hari ni.
Tiada berduka.
Tiada yang menarik.
Tiada yang melawak.

Sila buat novel 1 untuk aku. .huhu. *muka seposen*

-JORDAN TETAP DIHATI-