" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





In Memory 2015
Thursday, December 31, 2015 | 9:58 PM | 1Comment

Assalamualaikum. Beberapa jam lagi 2015 akan melabuh tirai menutup buku lama pada tahun 2015. Membuka buku baru pada 2016. Alhamdulilah. Semoga yang lama tak payah dikenang walaupun ia sakit untuk dilupakan. Kita kena lupakan. :) 

Banyak kenangan pahit manis duka lara yang aku tempuhi pada awal tahun Januari hingga hari terakhir 2015 sekarang. Terasa waktu berlalu begitu pantas. Terlanjur bicara tidak mampu diundurkan tapi mampu memohon kemaafan. 

Mana tahu kita tahu hati orang tengah sakit bila kita bercakap sesuatu yang menyentuhkan perasaan dia. Sampai tidak bertegur sapa. Saat itu aku faham dan belajar memahami perasaan orang. Hahahaha. And now ? Alhamdulilah. Walaupun orang tak faham perasaan aku. Aku buat tak tahu je la. #Ada Aku Kesah 

[ Ambil dari status di Facebook orang ]

Tahun ni entah berapa kali aku kena 'bash' dekat ask. Walaupun aku tak tahu apa kesalahan aku siap panggil aku 'mak orang' hakaloh. Hahaha. Waktu tu aku buat cool aku malas nak buat emo. Hahahaha. kesah lak aku.

Orang yang aku kenali ada yang pergi hilang menyepi tanpa khabar berita aku cuba cari aku hampa. Hahaha. Tak apa. Hanya doa aku salurkan kepada mereka. Tiada apa-apa yang aku cuba mampu beri dan hadiahkan. Hahaha.

Aku terfikir balik ''kenapa aku menaruh harapan yang bukan milik aku dekat orang yang kau kata milik aku '' Huh. Gila menyesal. Ingin aku ubah segala-galanya. Hahaha.

Aku terumpat sapa-sapa adehh memang pernah terjadi beberapa hari nak raya. Haih. Menyesal tak sudah aku waktu tu. Alhamdulilah. Dia maafkan. Sekarang dia yang aku umpat pun dah menyepi. Mungkin dah ada dunia yang baru untuk dia.. Mana tahu ? Hahaha.. 

Last.

Minta maaf jikalau ada salah silap sepanjang perkenalan ini tanpa diduga ada yang terasa hati dengan apa yang aku buat . Maaf .Tersengaja atau memang disengajakan.. Maaf. Ini kelemahan diri ini. InsyaAllah akan dibaiki untuk tahun hadapan :) 

Terima kasih hadir dalam diri ini :) Semoga segala kenangan pernah dicipta terpahat di memori semua. 

-Happy New  Year 2016 - 

JORDAN TETAP DI HATI