" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Throwback : Zaman Kanak-Kanak.
Saturday, December 26, 2015 | 8:18 PM | 2Comment

Assalamualaikum. Wink.Wink.Rasa tak nak berhenti menaip sampai buka sekolah nanti. Leceh! Berapa hari lagi nak sekolah. Aku rasa nak #throwback kenangan-kenangan dahulu. Biarlah tahun depan bersarang labah-labah blog ni. Hahahaha.
Teletubies kegemaran aku waktu kecik dulu.Hahahaha.

Sebenarnya, aku bukan nak cerita pasal kartun aku pernah tengok dulu. Tapi kisah ni memang mengingatkan aku waktu kecik dulu. Hahaha



Ubat gigi yang ayah aku dulu beli cenggini lah iras-iras dia.

Nak tahu tak apa aku dan twin buat waktu kecik dengan ubat gigi ni ? hahaha. Selepas di beli ubat gigi macam ni , waktu kecik-kecik dulu suka berus gigi nak tahu apa kami dua twins buat? ?

Makan ubat gigi ..Hahahaha.

Paling hebat kami dua twins tak sampai 1 bulan dah habis cepat. Mana ada ayah aku mampu beli tiap-tiap kerja kami dua. Hahahaha..

Selepas dia cam apa yang kami dua makan ubat gigi tu .

Dia ambil pastu pijit dalam mulut kami dua ._. So itu namanya kenakalan kami dua. Hahahah. Lepas habis pijit kami dua tidur penat menangis. Kahkah ._.


Waktu kecik-kecik dulu tiap-tiap bulan mama aku p beli puting botol susu tu ._. Sebab kami 2 twis gigi sampai hancur kahkah..

Kenakalan selalu di ingat kahkah.

Lalala~ Kenangan-kenangan hahahaha


-Jordan Tetap Dihati-