" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





4 A [ Sastera dan Lukisan ]
Saturday, January 2, 2016 | 7:51 PM | 0Comment

Assalamualaikum. 

Aku pun ber'feeling' bagai dah sekarang bila dapat tahu kelas dari kawan. Ingatkan nak dapat sains. Rupa-rupanya kawan aku yang tepi aku duduk selalu dapat sains. Makaih. Jeles bebeno aku. 


Diorang tak melukis macam aku. Aku siap bawa block lukisan tahun ni. Bawa beg tebal. Makaih cari nahas. Aku jeles weyh! Kawan dapat kelas sains. Urgh! Nangis lah aku daftar esok ni. Booo. Aaa Booo.

Memang sedih betul aku kali ni. Kawan aku dapat 2F dapat je masuk kelas sains. Kenapa aku tak dapat. Walhal aku dapat 2F. Adehahahaha..

Esok-Esok. Ada hari aku lari dari pendaftaran nanti. Ehh. Terfikir pulak.

''Asal aku ni. Memilih kelas. Dah dapat kelas macam tu duduk jelah''

Ok painee. Hati aku lebur dah sekarang.

Sekarang aku tengok List

Kimigayo ? Makaih. Asal Kimigayo duduk kelas 4 A mampuss! Kami dua je Melayu dalam tu. Dari Form 1 sampai Form 3 kami dua je Melayu. 

Tengok-tengok ingatkan dia tak ada ikut aku lagi. adeh-adeh. T^T hahahaha..

''Hii Kimigayo. Aema duk kelas 4 F la.. Jangan rindu dia. kehkeh'' 

Aku harap dak-dak 4A tak baca blog aku ni. :P 

-JORDAN DI HATI-