" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Bertimbun.
Wednesday, January 6, 2016 | 6:47 PM | 0Comment

Assalamualaikum. Hii. Hii. Alhamdulilah pantas masa berlalu. Dah 3 hari bersekolah phew *lap peluh* Aku pun tak terasa gak. Macam aku ni masih nak ambil PT3 untuk kali kedua. Walhal nak ambik SPM next year ._. *muka sedih marah iklan tv katakan*

Minggu depan hari rabu dah orientasi untuk Tingkatan 4 aku lahai. Nak orientasi lagi ? Tingkatan 1 dah buat ._. rasa malas lah pulakk boo. Kena hadiehhh.. Wat cool wat peace kehkeh. 

First day sekolah,
Memang bertimbun homework. Aku blur. Aku buat tak tahu. Memang sah-sah aku buat muka blur. Leceh. Sebab aku duduk depan sekali macam tak ada perasaan langsung belajar waktu tu. Hahaha

Bila subjek BM ._. Aku tak buat muka. Aku buat 'cool' 
Bila cikgu tu bagi homework. Semua seluruh kelas ternganga mulut. Macam nak makan orang. Hohoho. 

Tadi waktu BI , 
Ada budak lelaki ni. Cikgu bagitahu

''Circle number 6 and 9 in excise book''

Bila cikgu tu jalan-jalan. Terjumpa budak lelaki ni then cakap

'' Cikgu tak suruh kamu bulat dalam buku teks. Buku latihan la.. ''

Lagi juga dia tak faham . Bila cikgu angkat buku dia .

''Macam mana kamu nak bulat dah kamu tak buat apa-apa ni ? '' 

Kami pun ketawa. Hohoho. Lel. 

Malas aku nak cerita kehkeh.

-JORDAN DI HATI-
 :P