" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Broken English.
Monday, January 11, 2016 | 9:58 PM | 0Comment

Assalamualaikum

Esok Minggu Orientasi Tingkatan 4 di awalkan kerana program sekolah bertimbun macam homework. Hehe. Aku harap sangat tak ada yang baca blog dan entry aku. Sebab aku manusia paling pelik. Orang tak ada blog aku ada. 

Bila ditanya aku blur.
Buat muka seposen.
Sengih memanjang.
Dan gelak memanjang

K aku merepek sebenarnya. 

Jadi,

Hari ini 3 sekawan ( Aku , Natasha & Farahin ) pergi bilik guru nak menghantar latihan BI Natasha yang lewat hantar. Kami bertiga pun pusing-pusing laluan untuk guru berjalan. Then berhenti tepi meja tak ada guru dan berhadapan dengan kami ada seorang guru sibuk menyiapkan tugasan apa entah tak tahu. 

''Masalah sendiri masalah peribadi cerita kedai kopi''

Hahahaha. Haa. Ok gini

**

Farahin : Chacha kau hantar buku tu. ( sambil tarik tangan natasha )
Natasha : Aku tahu la macam mana aku nak buat ayat ni ? I'm sorry teacher beacaus i'm late to ......... . Apa menghantar dalam bahasa english wyhh ?? ''
Aku  : Sent Sent. 

Cikgu depan kami gelak bila aku cakap macam tu -.- Biasalah aku ni main sebut dan tulis ayat tak fikir makna lagi. 

Broken english katakan. Pang! 


-Jordan tetap dihati-