" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Buat 'cool'
Monday, January 4, 2016 | 5:24 PM | 0Comment

Assalamualaikum. Aku datang balik update ni sebab aku stress. Baru hari pertama sekolah kot. Memang lah weyh!. Adeh-adeh. Nasib meja aku dekat depan. Okeyh lagi tu pun kadang-kadang ''zzZzz'' ehh aku tipu menguap je kot .

Hari ini cikgu BM bagi homework. 

Minggu depan kena hantar buku Komsas bersama sinospis novel ''Disebalik Dinara'' . Muka aku waktu tu dah 'stress' gila. Nak rebahkan diri atas katil waktu tu. phew. Aku gagahkan diri. 

Minggu ke-3 kita buat perbentangan secara individu. Walaupun cikgu dah bagi group ._. aku phew.. Hahaha.. Dah individu. Bentang seorang demi seorang. Ikut rentak. Kalau lulus untuk ujian lisan BM lulus gak ujian lisan BM form 5 . Hahaha

Sekarang baru habis buat Jadual kelas . Memang sah aku nak sepahkan meja buat masa sekarang. Buku pun tak cukup .Mak aihh .. adehhh .. 


Stress oii . Hahahaha.. Baru hari pertama sekolah. :3

Phew.. 

K lah. Aku blah.. 

-Jordan tetap di Hati-