" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Lazer
Sunday, January 3, 2016 | 10:44 PM | 0Comment

Assalamualaikum. Hi. Esok dah bermula sesi persekolahan kami. Kehkeh. Walaupun hati terluka disebabkan hati aku melompat keluar dan melanggar tempok batu terus parah. Phew. Nasib tak masuk hospital. K aku tipu.

Tadi. Twins aku panggil

''Kakak, tadi usik cikgu asrama dengan lazer . adik buat pusing-pusing lazer tu terus cikgu tengok terus sembunyi''

Ok ayat dia macam tulah. Biasalah twins aku. Semua permainan budak-budak kecik dia nak beli. Kalau tak beli sampai rumah dia akan merengek macam budak kecik dekat mama. Kalau dengan abang memang sah-sah kena timbai.

Adik-beradik bergaduh sweet. Kan.Kan. Hahahaa


Gini lah lazer dia guna untuk suluh. By the way , family aku memang tinggal dekat dalam kawasan sekolah pun hahaha. Hidup berpindah randah mengajar erti kesusahan. Hahahaha.

Aku pun dalam hati cakap 


''Waaa..Best gakk''

So aku ikut dia keluar ke beranda utama. Hahaha. Cikgu tu memang dah tunggu tengah-tengah flat tu. Hahaha. So aku buat hasutan dekat twins

''Adik suluh-suluh''

Dia pun suluh. pastu cikgu tu tengok balik tingkat 3 kahkah. Sah-sah tak nampak kot. Lampu beranda tak buka. Hahaha. lel. 

Merepek betul kerja kami dua malam ni. Tak sedar diri. Haha

-Jordan Di Hati-

InsyaAllah bila ada masa aku akan online kembali :)
Doakan.