" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Pantun.
Sunday, January 10, 2016 | 1:33 AM | 2Comment

Assalamualaikum.

Minggu depan Rabu hingga Jumaat orientasi Tingkatan 4 dah bermula. Walaupun orientasi tak ada buat kerja apa-apa. Kerja rumah yang kena hantar segera memang sah kena tumpukkan untuk semua tu. Huhu.

Habis orientasi. Kena hantar semua kerja-kerja ujian lisan. Phew *lap peluh* Sebagai bukti untuk tahun hadapan. Awal dah untuk bersedia SPM. Aku semakin blur bila cikgu sebut 

'SPM'

Sebab ? Jangan tanya. Aku yang berdebar-debar bila SPM. Hoho.

Jadi,

Aku dapat pantun untuk ujian lisan. Aku kena berdepan dengan semua pelajar kelas aku -.- Tanpa membaca teks. Erk. Aku semakin pening. Bengong jap.

Sebab aku mana reti nak berpantun. Ayat tu aku tak hafal -.- Buat tak tahu aku. Tulis benda tu dalam kertas A4 dan Kertas manjong pun belum. Sekarang nak je aku blah sebelum cikgu uji. Hahaha.

Habis lah aku -.- 

Semoga buat yang terbaik je la. :) Harapan nak buat kerja dengan kemas,bersih. Bila bercakap dekat depan kena berhati-hati. Hoho.

Any tips ? *angkat kening* Share. Hahahaha.


-JORDAN TETAP DI HATI-