" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Terkilan.
Friday, January 1, 2016 | 10:56 PM | 0Comment

Assalamualaikum. Tajuk terbaru untuk tahun 2016. Alhamdulilah. Syukur sesangat. Masih diberi peluang untuk bernafas dimuka bumi ini. Eceh. Merepek je banyak aku ni. Pagi tadi aku terima berita lagi. Account wattpad kena hack oleh seseorang. Kesian aku tengok dia. Aku tak boleh bantu macam aku bantu elokkan facebook dan ask dia.

Memang rasa terkilan sekejap walaupun dia bagitahu aku 

''Fiq dah banyak tolong Mira. Mira tak dapat balas jasa Fiq''

Aku rasa nak je maki hamun 'hacker' tu. Memang cara kutuk betul dia guna ni sebenarnya. Hacker tu dah lah hack account Facebook , Twitter dan Ask dia beberapa minggu lepas. Tapi aku bantu dia elokkan Facebook je. Tu pun rasa terkilan gak ah. 

''Fiq, Mira bosan la duk on FB. Mira nak on Ask . Rindu''

Waktu tu aku memang berusaha untuk dapatkan kembali ask. Memang dia pernah bagitahu aku waktu tu.

''Fiq ada orang cemburu tengok kita dua.''

Waktu yang sama gak dia gaduh dengan 'wana' kot. Budak jauh. Aku tak kenal. Aku pun terkena gak ngn dia beberapa hari lepas. Ingatkan anon mana entah ask aku. Padahal dia yang anon. 

Entah lah . Kami hanya mampu bersangka baik waktu tu. memang ada cerita disebaliknya. Siapa yang hacker yang tak pernah puas hati dengan Mira sebenarnya.

''Fiq.. Mira rasa ada yang tak puas hati dengan Mira''

Aku buat tak tahu. Sebab aku pun malas nak ambil berat pasal tu. Memang sampai sekarang account wattpad kena hack. Habis kisah yang dia buat dalam tu semua kena delete oleh hacker. 

Dia siap update dekat fb pasal hacker tu aku pun hmm

''Mira , Fiq tak dapat bantu la. Sebab kalau bantu pun website dekat lappy mana boleh buka. ''

Huhuh

#TengahSedih

Dah lah dia sakit. Ketumbuhan kembali. Dush. Aku rasa nak je hempuk-hempuk hacker tu.Aku tak tahu apa yang dia tak puas. Tu je. hahaha..

Hmm.. 

P/s : Maaf Mira, Fiq tak dapat bantu. Fiq memang nak bantu nak buat macam mana. Kalau dapat memang dah lama buka. Hm. 

-Jordan Tetap Di Hati-