" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Miss You.
Thursday, June 30, 2016 | 5:09 PM | 0Comment

Assalamualaikum. 
Alhamdulilah khatamal al-Quran pun dah selesai. Dapat duit raya pun dah. Solat Maghrib pun dah. Makan pun dah. 

Plan nak solat terawih dan solat isyak terbantut apabila nyamuk mula menghisap darah ini. Gatal doh. Aku ajak kawan balik dan stay rumah aku. Adeh-adeh disebabkan nyamuk aku takkan balik rumah. Rumah depan mata je kot. hihi. Aku balik bawa kawan sekali. Haha. 

Okeyh! Afiqah please senyap!! Aku tahu kau lama tak membebel dekat blog ni. Nasib bapa baik hati pinjamkan kemudahan untuk anak-anaknya. kahkah. Lepas raya ada hari pemuafakatan. Kau rasa? 5 gagal bro/sis. Giloo berdeboorrr.. Dush! kang kena simpan laptop ni -.-'

Okeyh! Aku mulakan tajuk lain -.- please. Nak cuti sekolah dahh ni haha . 




Bila dah start cuti mula nak rindu dekat seseorang. Tapi aku tak tahu, adakah perasaan kami dua sama? Mungkin tidak ? Kami semakin menjarak T^T. Selepas berlakunya pertukaran tempat duduk. Dia ( someone) duduk tepi perempuan. Aku pula tukar tempat supaya tak banyak membebel. K Fine! 

Waktu Math, 
Kawan lelaki depan meja main ala-ala siaran tv kononnya. Dan dia buat ayat macam ni
''Kami mengadakan siaran langsung majlis perkahwinan antara ......... " tetiba kawan tepi usik ''Ehem.. Jeles pyqahh oii .. jeles pyqahh oii '' siap tunjuk aku.. 

Aku ala-ala buat homework malas melayan biasalah. Haha. Start dari tu kami tak tegur. Dia nak tegur aku pun tak. Sekali dia tegur aku tak layan. Maaf. Aku masih sakit hati. haha. aku nak pergi jauh dari kau.

Ada waktu tu, kau masuk lewat dalam kelas. Aku tengok borang dekat tangan kau. Maybe kau nak minta pindah ke pusat-pusat yang ada pekerjaan oneday. mana tau en ? aku sedih gila weyh! Kau pernah main gurau dengan aku .. duduk tepi aku.. tapi sekarang? Aku kena move on~ 

Aku tengok kau selalu memerhati selepas kawan aku cakap yang aku 'cemburu' haih! tak tahu apa sebabnya. Kau banyak termenung buat masa tu kekadang entah ah, kau  mengelak kalau aku ada tengok kau . huhuhu.. akibatnyaa.

K done! 
Aku ucapkan semoga perpindahan kau diluluskan. Jaga diri elok-elok. Maaf tak buat kau happy-ii sepanjang ni. Heh. Maaf sngt salah aku. huhu..Jaga kesihatan. Hahaha. Jadilah seperti lilin yaa. Haha..

-Bye See You Again Friend-
-Fly Jordan-