" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Happy Eid Mubarak.
Thursday, July 14, 2016 | 8:22 PM | 0Comment

Assalamualaikum, salam raya. Haha. Masih raya kott.. Disebabkan aku sebagai pelajar kena pergi sekolah juga. #moodrayakembali. Haa. Lantakk bahh. Tak ada yang kisah kehkeh. Yang kisahnya cikgu bila lihat anak muridnya hilang tumpuan --' Haha

Someone, 
Aku tahu kau beraya jauh --' #berayadihatiaku :P Bila kawan aku tanya 

" Kau tema apa raya tahun ni ? " dengan gelak kawan aku yang setengah --' kau apa tahukan? dia suka gelak.

" Hijau " muka dia Ya Allah haiyahh. Minta puji dan minta penumbokk--'

"Pyqahhh.. kau dengan dia sama tema. Alhamdulilah jodoh semakin dekat" muka tak bersalah dia tunjuk dekat aku --' 

Aku mencelah di sebalik perbualan diorang

" Kau ni jodoh-jodoh-jodoh tak habis-habis. SPM dah tahun depan, result menurun kau ingat aku senang ke ? bila dah dilamun cinta? anggap je someone kawan tak payah lebih-lebih kecuali aku minta couple. kahkah'' Aku lari dari situ .

Kawan aku cakap lagi

"Pyqah dah tertutup hati dengan kau'' soalan orang tak fikir betul-betul --' hahaha

Terus tunduk dan senyap je dia bila kawan aku cakap macam tu hahaha. lel --' sorry *muka minta maaf*

K pyqahh, tak payah cerita pasal someone. Aku malas nak membebel sebab minggu depan banyak aktiviti --'

..
Aku nak throwback gambar raya pertama. Raya kedua aku tak throwback. Sebab ayah aku excident. Jadi niat kami waktu raya kedua nak berkumpul di Dataran Pehin. Dan nak kumpul kereta berwarna putih menjadi background belakang gambar. Perancangan Allah lebih baik kan ? Jadi, batalkan niat je lah. huhu.

Free style. #happyfamily

Panas pun panas. Mari selfie 2016 haha rayakan rayakan.

Allahu, ternyata muka aku kacukan cina. :D Carilah ye cari. 

selamat hari raya, 
maaf zahir dan batin. 
kalau ada salah dan silap maafkan.
doakan kesejahteraan hidup di dunia mahupun di akhirat.
semoga berjaya ~ Selamat hari raya.

Jangan lupa 17.08 nnti hahahha.. 

-Fly-FlyJordan-