" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Mencuba untuk bergembira
Sunday, July 17, 2016 | 11:52 AM | 0Comment

Mungkin hari semalam aku menangis dan aku bangkitkan diri untuk hari esok dan selama-lamanya. Aku sebenarnya memang dah tak mampu nak tengok hari esok dan hari lain-lain tanpa diri kau yang penceria orang disekeliling aku. Aku mampu senyum dan senyum untuk mengubat duka lara aku. 

Mungkin lepas ini, 
Aku kena lari demi melupakan segala-galanya yang masih ada dalam ingatan aku. Aku masih simpan gambar wc kau yang membuat aku menangis. Aku selalu perhatikan kau. Entah. Lain macam waktu tu sebelum mata pelajaran ke 2 hari jumaat. 

Aku perhatikan gaya dalam senyap. Bah. 
Paling aku terkejut bila Ustzh cakap

''Ada siapa-siapa yang bakal berpindah?'' 

Aku ingat memang main-main. Lepastu, chacha cubit aku. 

''Pyqah sabar eh. Jangan sedih-sedih''

Aku tunduk waktu tu dan aku cuba tengok kau. Tapi entahlah aku cuba acah-acah menulis :) Memang tak kuat pun. 

Chacha siap cakap

''Jangan tinggalkan dia'' 

Haha. Memang lawak waktu tu. Aku terpaksa tahan rasa nak menangis dan tak percaya. Allah dah atur yang terbaik kan ? Alhamdulilah.

Aku doakan kau berjaya. Jangan lupa kawan-kawan kau. Kau dah lah berjauhan dengan family aku tak dapat imagine doh. Tapi aku tahu kau gentle orangnya. romantik orangnya haha. Maaf. 

Ya, aku akan kuat. Aku tak menangis lagi. Aku cuba gembira macam kau masih ada dalam kelas tu. HAHAHA.. Maaf. 


Alhamdulilah. aku mesti cuba terus untuk senyum. :)

-FlyFlyJordan-
-1708-
-1507-Allahu tarikh nii .. haih