" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Ramah Tamah Aidilfitri 2016
Sunday, July 31, 2016 | 3:19 PM | 0Comment

Assalamualaikum. Lama aku tak hepdate ni. Adeh-adeh. Hari ni aku free walaupun busy nak buat kerja rumah. Alhamdulilah. Oral BI aku dah selesai. Tunggu oral BI tingkatan 5 lagi. Allahu nervous cik kak , cik bang. Tak rugi kot nama aku disebut awal. hehe.

Pada 29.07.2016 ( Jumaat )
Pihak sekolah mengadakan majlis Ramah-Tamah Raya Gawai untuk peringkat sekolah. Hoho. Banyak ceritanya sebelum 29/07. Tak mampu nak bagitahu macam mana. Pertama, tanya cikgu dapat tak guna jubah ? Blur first. memang rasa keciwa ada dimuka sebab tak boleh guna jubah. Impian aku nak jadi ''Frozen'' kahkah. #jangankecam

Nasib rumah aku ehh japp fiqahh bila masa kau ada rumah ni --' aku tak tau bila kau kerja. Haha. k, aku duduk flat bahh. Dalam kawasan sekolah --' Jadi, tempat aku tinggal tu berhadapan dengan DSU ( Dewan Sri Utama) tempat kami beramah-tamah katakan .. Aku siap save kredit aku. Siap buat free call/text--' aku guna fone cikaaii. aku tak cam orang laeinnn. Haa.

Pastukan, kawan text ''dapat guna jubah ?'' bila aku replay ''banyak org guna jubah'' hahaha--' gila tak happy mcm beruk opss--' hahaha. Aku terus masuk bilik. sebab dah lewat. Nak ngaji yaasin. Dehah.

Bila kami jalan nak check-in kad matrik. Maaf, cikk. sekolah kami dah maju --' guna kad ala-ala student U --' hoho. Terus kaki terhenti sebab orang dah nak habis mengaji yaasin. nasib laahh ustzh yang ada kat situ tak marah tengok kami --' lewat datang hoho.. biasalah ter'gembira' haha. 

Jadi. .......
Aku nak share pic laa. :) Hoho. Ada yang dah edit. 

Qama,Farahin,Chacha,Afiqah

Syereen,Qama,Farahin,Chacha.Azwa,Afiqah

Nak buat style cantik-ii tak reti kehkeh

Sis comel depan tuu haha


Tunjuk lesung pipit lahh pulakk dia nii..

Afiqah tido maaf haha

The Geng Of 4A's selfie. Jangan jeles-ii

Free style bababa.

Aku suka galaxy

Raya-ii

Free style ''pyqah polah candid'' haha


Byee done~