" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Suara dia.
Monday, July 18, 2016 | 8:31 PM | 0Comment

Lahai. Aku ni macam tak pernah dengar ''tagline'' orang --' 

Adat manusia ialah datang dan pergi tanpa disedari

Hah. Sebenarnya aku start rindu kau balik. Maaf. Sebab aku acah kuat untuk semua ni. Bukan apa, kawan aku tak nak tengok aku sedih. Memang aku kena kuat depan mereka. Kekadang aku hilang fokus bro. Haih~ Maaflah. Tak tunai janji kehkeh.

Tadikan, 
Masa dalam makmal bahasa.

''Hakimi jangan rapat sangat dengah Shahrul, angap je Afdlin ada tengah-tengah tu''

Aku tunduk. Sebenarnya nak menangis ke tak. Tak tau explain macam mana. Mungkin orang tak tahu, aku minat kau. #MamatKoreaClone. Adehah. Muka kau --' Maaf. kalau terbaca blog aku memang dah kantoi kan? Blog aku, hak aku nak menaip :P

Waktu akhir pembelajaran,
Aku dengar macam ada suara 

''Pikachuuu''

Hadehh. Lemah semangat. Tak apa lah. Baru sehari kot. Belum sebulan. Sebulan nnti memang aku dah kuatt.. Kott lorhh~ InsyaAllah :))

Jauh mcm mana pun kau, boh lupak org di Mukah. Hahaha. Kuching pun Kuching lahh nak ? Raya or cuti balitt ctok kahkah. Aku sapa mok diajar --' #mintapenampar. Mesti chacha ada pdah ngn kau aku nangis nak  ? TBH, yahhh aku nangis. Hoho. Waktu rehat lohh.. :0 Byee.. Jaga diri ;)) Lilin jgn lupa menyala yaahh.. #PikachuStayStrong