" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





15.07.2016
Tuesday, August 16, 2016 | 7:29 PM | 0Comment

Assalamualaikum β™₯

Semalam aku dah terlupa dengan tarikh ni. πŸ˜­ Maaf. Kawan aku pun tak tahu apa sebenarnya disebalik tarikh ini. Last dia buat muka merajuk. 

''Ok fine pyqah, kau tak nak bagitahu tarikh tu.'' 

Group 7 masih forum di hadapan. Kami semua pakat-pakat bercakap. Memang bosan waktu tu. Sebab group kami semua dah selesai. Buat tak tahu la. Walaupun cikgu suruh buat catatan dan buat peta minda. Minda aku lagi cantik. Dengan lukisan main bingo. Hahaha. Last-last cikgu tahu apa kerja kami 2 belakang terus kena marah 1 kelas. Maaf kawan-kawan. Hahaha

Lepas tu . 
Aku tulis punya tulis. Teringat akan tarikh 15.07 phew! 
Semalam juga hari jadi kak hanum πŸ˜˜

Kawan aku cakap

''Eh tarikh kau couple ngn dia ka? ''

Ya Allah dia ni. πŸ‘Š Aku tak couple dengan siapa-siapa pun. Tang tetiba kata orang coupleπŸ˜‚

Nasib aku tak cakap 

''Ni tarikh pertunangan aku. 4 5 tahun kemudian tarikh yang sama untuk aku kahwin. πŸ˜‚''

Kalau tak kecoh satu kelas ni πŸ˜‚

Aku jujur je lah.

''Ingat tak. Kita buat tembikar dekat bilik seni? Ingat tak waktu ustzh tanya siapa akan berpindah ? Kau mesti ingat. Paling feel bila dia berdiri depan pintu dan bagitahu aku 'bye afiqah' . Kau cakap dia balik lewat hari tu. Haa. ''

Baru dia tak merajuk dengan aku. πŸ˜‚ Pyqah pujuk orang memang power gila. Kalau part-part nak buat lawak hancurrr dia nii πŸ’˜

''Ohh ingat.. Haha'' 

---------------------------------------------------------------------------------------------
For Mr.A's, 

Jaga diri elok-elok. Jangan lupa doa dekat mak ayah yang jauh di negeri orang. Jangan lupa orang di sini. Sentiasa merindui. Sentiasa mengingati. Haha. Maaflah! Tiada kata harus di sampaikan. 

Belajar rajin. Doakan aku. Next year aku dah SPM. Kau masih ada 4 tahun setengah lagi dekat Kolej. Jangan risau. Jangan rindu. Aku fly jumpa kau. Chewah! πŸ’˜ InshaAllah. Aku akan kuat sentiasa. Aku tak menangis kalau rindu kau. Aku tahu kau ada tapi tak wujud depan mata aku. 

Jaga kesihatan. Aku nak tengok kau comel macam pau. Semoga dipertemukan kita berdua. Bak kata farahin '' Kelak tak duak jumpa lam kedey ka. rah pasar kaa..'' Haha.. 
Comel macam pou key! #Pikachustaystrong.! 

Erm. Aku tak tahu nak cakap apa. 
Cuma nak cakap aku rindu kau. 
Maaf tak replay chat ke apa. 

Fi hifzillah bro. πŸ’– Jangan kecewakan saya πŸ˜

-------------------------------------------------------------------

Esok. 
Bababababa. 
Alhamdulilah. πŸŽ‰πŸŽˆ

-FlyFlyJordan-✈