" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Aku tak faham.
Thursday, August 25, 2016 | 2:32 PM | 0Comment

Apa kes diorang ni ?
Huhu.

Tak faham aku. 
Kenapa cari masalah.
Tak pernah nak lepas dari masalah ?
Dari dulu hingga kini mencari masalah

Hahahaha.

Aku tak pernah cari masalah 
Aku tak pernah nak bunuh orang.HAHA

.

Eh, 
Aku berubah?
Aku tak layan korang?
Korang hasut budak baru supaya jangan kawan aku ?
Hah. Terbaik permainan.

Kau ingat aku berubah?
Macam mana aku berubah. 
Dari segi mana ? Ceritakan. kenapa nak mengumpat. K. 

Aku bukan berubah perangai. 
Aku hanya berubah dari segi pemakaian. 
Aku guna baju labuh sebab niat aku kerana Allah. 
Aku guna baju sekolah siap guna inner warna hitam sebab tangan aku aurat.

Aku tak nak dedahkan macam form 1, form 2 & form 3.
Aku tahu batas pergaulannya.

Aku tak pernah beri pemerhatian satu sekolah.
Kawan aku yang banyak bagi pemerhatian di sekolah.
Aku tak suka dikenali.
Aku nak biasa-biasa.
Aku bukan anak orang kaya harus dikenali ramai.

So,
Aku tahulah.
Aku selalu kena marah. 
Sebab aku suka malas dengan sesuatu subjek. 
So aku malas nak buat. 

Kau tak puas hati?
Aku tak ada boyfriend.
Aku malas rasa nak bercinta.
Entah! 

Jadi? 
Nak apa lagi?
Tak suka aku berkawan dengan orang lain ?
Hak aku nak berkawan. Please laa. 

Tolong berhenti mengumpat.
Kalau salah tegur. 
Jangan umpat!

Mohon!