" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Baru Diketahui
Thursday, August 25, 2016 | 10:20 PM | 0Comment

Assalamualaikum. Wink.wink.

Petang tadi dapat text dari sebuah kedai berdekatan dengan bandar tempat aku tinggal. 

''Afiqah Sila ambil barang kiriman anda ( -------) di kedai Sheng Yi Stationery ( kedai buku depan maybank) .....''

So, 
Mak aku tanya.

''Kakak, tadi mak dengar ada bunyi text kat telefon kakak tapi mak tak buka''. 

Aku tertanya-tanya apa kes ?
Sebelum makan terus belek-belek telefon haha. 
Tengok-tengok barang dah sampai. 

Barang dari Zalora. Alhamdulilah.

Bapa pun terkejut macam mana aku banyak duit beli dekat Zalora. Hahaha. Walhal aku guna baucer dia bagi waktu bulan puasa lepas. So aku beli laa barang yang aku minat. Hahaha.

Diorang baru tahu aku seorang pemblogger. Kahkah. 
Terima kasih cinta ~ Hahahaha.

-FlyFlyJordan- Muahaha