" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Impian Jangan Jadi Angan-Angan
Sunday, August 14, 2016 | 10:38 PM | 1Comment

Malam ni aku banyak kerja. Tang tetiba air mata meleleh dengar lagu menusuk kalbu sampai rasa berketar tulang rusuk . kahkah. k aku tipu je. 

Hari ini. 
Kerja aku adalah ganggu orang.
Kakak ask-ask aku layan gak ah. Hahaha. Esok diorang nak trial SPM .. next year aku pulakk --' Wadehh.. 

So, 
Aku tanya.

''Akak, akak sambung form 6 or not ?''

Dia replay.

''Akak tak sambung form 6 terus sambung masuk U.............'' tak ingat ayat belakang hahaha

Ini giliran saya pula meluahkan perasaan. Hoho.

''Nanti lepas SPM fiqah taknak masuk form 6. Fiqah terus masuk U dan ambil course Pendidikan Islam. Di UKM. InshaAllah. Mungkin dalam 4 tahun lebih. Lepas habis fiqah nak fly Jordan. ''

Wadeh! Tinggi cita-cita aku. Tapi belajar malas tak guna juga. Hahahha. Buat diri sendiri deep jap. Hahaha. 

Doakan kejayaan yang harus ditunaikan. 
Impian hanya flyfly jordan. 
Impian nak belajar ke sana. 

Tak dapat belajar tak apa. 
Dapat jejak kaki dekat negara orang pun tarakkk hal.. hahahaha.

Bahhh!! 

-3daysmore- 
COutingDayssssssss.. Haha