" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Muka Sama
Sunday, August 28, 2016 | 8:58 PM | 0Comment

Pertengahan bulan 8 lepas kot. Terlupa.

Dia pindah 15/07 
Jadi bulan 8 ni dah sebulan. 
Aku ingat tarikh tu sebab hari jadi kak hanum :P 
Haha. Sama. 

Beberapa hari selepas 15/7 
Ada seorang budak lelaki. Ala-ala muka dia. 
Aku perhati je lelaki tu. 

Kawan tampar manja belakang aku

''Eh pyqah kau kenapa ?'' 

Aku terkejut tetiba dia tampar belakang aku. Then aku cakap laa aku tak ada apa-apa.
Slow aku jalan waktu tu. Aku takut dia datang ke sekolah. Nak jalani jejak kasih konon. 
Hahaha. 

Bila aku dah maju ke hadapan. 
Aku perati balik budak lelaki tu dan senyum terukir di bibirku. Dah aku pun mengucap 

''Alhamdulilah bukan dia''

Hahaha. 
Aku tak tahu kenapa aku rasa takut nak bertemu dia walau disekolah sekalipun. 
Sebab dalam kelas jarang nak tegur dia. Tu pun ada masa aku keluar tandas dia siap jeling. 

Dan,
Bila aku dalam bilik seni .. Dia cakap 

'' Haaa. merayau...'' 

Walhal pergi kelas kot. Takkan dikira merayau. Aku jeling jerrrkkk lohh! Ada aku kesah ?  Hahaha.

Sekarang aku pandai rindu dia. Kahkah. Maaflah fitrah manusia. 
Aku rasa nak blah. 

''Aku tak suka mengharap aku takut aku hancur''

Yahhhhhh!
Itu aku ngew!


p/s : Ujian-ujian lepas raya haji. Hahaha. 

Buat terbaik for the last sem. Uuuu. Next year SPM. InshaAllah! Do the best for my future. InshaAllah i can fly high n high :D hahaha. #brokenjap.