" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Tukar atau Tidak
Saturday, August 13, 2016 | 5:44 PM | 2Comment

Assalamualaikum πŸ’

Hidup dengan 'templates' lama memang cantik. Bila dah widget follower hilang aku rasa 'down' πŸ˜” terasa nak ubah segala-galanya dalam ni Haha. 

Bukan itu sahaja,
Aku nak ubah jadi blog galaxy. πŸ˜
Impian aku nak ada blog galaxy .. Kehkeh 

Aku tak sedar diri ni. 
Exam nak dekat masih menghadap benda-benda melalaikan πŸ‘Š
Patut bapa tak beli phone πŸ˜‚
Kau buat perangai πŸ˜‚

Next week , 
InshaAllah turn 16 πŸŽ‰ 
Aku dan twin. 

Any wish ? πŸ˜‚ 
Muka tak tahu malu ni .πŸ˜‚

Next week - Hari rabu ( 17-08-2016) 

Yezzeeeerrrr... 

-4DaysAgo- 

-Fly Jordan- πŸš€