" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Bila Kesakitan
Wednesday, September 21, 2016 | 8:52 PM | 2Comment

Assalamualaikum. 

Serabut betul hari ni. Bila perut sakit disebabkan gasterik! Huhu. Tulaaa orang cakap jangan skip breakfast pagi kan dah kena . sila dengar afiqah --' hempuk karang! hahaha

Mood kurang betul bila sakit. 
Apa boleh buat siapa suruh cari masalah. HAHAHHAA..

Paling lawak. 

M.A dekat klinik tu dikenali aku. 

Aku pernah sakit tahun lepas. Sekali aku pegi dalam 26/10/15 dia ckap melanau dkat aku. sekali aku tukar nama dekat kad letak jadi melayu. . dtg 29/11/15 ke klinik yg sama. M.A itu pun cakap melanau dkat aku balik --' 

Lepastu ari ini aku pergi . 

Dia cakap melayu pulakk --' cis! ke tak ingat muka aku. ke suka-suka nak mengusik M.A tu . yang perempuan tu pun mcm gelak-gelak. hAHAHA.

LOL!