" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Exam
Thursday, September 22, 2016 | 5:26 AM | 0Comment

Assalamualaikum Selamat Pagi! Wew! Awal pagi bangun nak iron baju pa semua ni. Malam tadi lewat sangat balik dari klinik. Mana taknya dekat klinik banyak orang hahaha.. 

Hari ini exam sejarah paper 3 

Fikir tak nak turun dengan keadaan sakit nii. Bila aku rasa 

''Eh nak turun ke tak eh. sakit '' 

Tak apalah, aku turun juga nanti .. aku nak hadirkan diri dalam exam ni. kot-kot esok aku tak hadir kalau masih sakit. semalam dapat tahan. tak tahu hari ni. 

M.A klinik tu bagi ubat pahit sangat
Sampaikan aku minum ubat cecair. Ubat berbentuk pil aku tak makan. First tu manis tetiba aku gigit pahit. Nak jerit rasa gigit ubat pahit .. Penipu betul ubat tu. Hahaha lel. 

Nervous exam last year nii.

Mudah-mudahan dapat keputusan yang meningkat untuk last year nii. Huhu.
Next year espiyemm. HAHAHA.. Aku tak ready laggiiii!! Huhu.. 

Mohon doakan. 
Kekuatan untuk menjawab! Hahaha.
Doakan kesembuhan ini .. ciaaa.