" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Jubah
Monday, September 12, 2016 | 8:30 AM | 2Comment

Assalamualaikum. Salam Aidil Adha. Selamat Mengorban Lembu/Kambing ye :) Hahaha. Macam rasa tak raya. Hari ini macam hari-hari biasa. Tidak mengapa, dah ditulis di kalendar bahawa hari ini hari raya. Sila terima afiqah. Dia suruh kau jangan tidur je waktu cuti ni sebenarnya. Dia suruh kau buang ketulan-ketulan lemak yang hidup semati dengan kau.. HAHAHAHA..

Okeh! Tajuk aku cantik tak ? IshIsh! Tak cantik langsung pun orang fikir tajuk ni. Kalau laa. Aku mampu ubah memang aku ubah design blog nii. demi kesenangan pihak-pihak menggunakan blogger. K sebenarnya aku merepek. banyak sangat makan kerepek. --' 

Bila aku guna jubah di hari raya mesti ada mulut orang membebel cemnii..

''Dah lah pendek nak guna jubah tak sesuai langsung''
''Dah tak sesuai''
'' bagus kau guna kurung ''

----------------------- Dan banyak lagi aku malas nak tulis plus membebel k ---------------
Kalau lah aku ada kuasa pokemon ke goku ka.
Memang aku nak matikan mulut orang macam tu. 

Lantak aku laa nak guna apa asalkan aku menutup aurat sis :D

Aku suka jubah.. 

K ampun maaf dipinta. 

Selamat Hari Raya AidilAdha! :))