" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Mengantuk.
Tuesday, September 6, 2016 | 3:12 PM | 2Comment

Assalamualaikum ๐Ÿ’ 

Dah berapa hari google chrome bertukar. 


Tempat nak letak link kat atas tu makin kecik tulisan dia.. aku terpaksa buat kepala macam zirafah.. sebab aku ada masalah mata sikit-sikit. terkebil-kebil tengok tulisan kecik. takut tersalah type katakan. 

Alhamdulilah!
Keadaan menjadi okeyh. Hahahaha. Bila aku cuba dan cuba untuk membuat tulisan tu jadi besar.. HAHAHA.. 

K sebenarnya aku tak nak cerita pasal niii.. 

Mengantuk + boring. 


Ni contoh gambar orang tidur dalam kelas

Aku akan bosan bila subjek sejarah aku memang orang paling bosan duduk di depan. Kalau aku nak pindah ke belakang memang tak boleh. Sebab aku kena stay duk depan .. Orang kata 

''Kalau duduk depan banyak dapat ilmu''

Kalau dah bosan macam mana? Hahaha. Fikirkan. Tak pasal-pasal asyik menguap. Hahahaha.. 

Kalau waktu math. 
Aku bosan rasa nak tidur. 

Aku buat hari ni waktu math tidur dalam kelas. Cikgu Cina. Memang dia ajar macam ada sleng cina-cina sikit keluar.. kalau mengira yaAllah cgu tuu..nombor dalam bahasa cina dia sbut.hahahaha.. 

Pastu cikgu math tanya kawan sebelah

''Kenapa kawan awak tu ? putus cinta ke?'' 

Kawan pun jawab

''Ya cikgu ya.. Dia putus cinta. ''

Sengal betul. Orang tak bercinta dikatakan bercinta Ya Allah kawan-kawan. hahahahaha. Aku tidur bersama-sama kertas graf atas meja. 

Siapa tak mengantuk ?
Hari hujan plus duduk depan sekali. Kipas pun di on .. Haihh.. kalau dalam aircond mmg sah-sah dah tidur.. tu pun kalau cikgu xgarang. hahahaha

Bye! 

-Asalkan bahagia bro- ๐Ÿƒ