" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Sekali-Sekala
Thursday, September 29, 2016 | 5:49 PM | 1Comment

Assalamualaikum. 

Alhamdulilah reda sikit demam dan flu hikhik. Mana taknya, esok dah exam. Tapi aku asyik ngadap blog ni. Tapi aku suka sangat buat entry then draft. Lepas draft edit-edit cantik-cantik ayat. Hoho~ Zzz.

Esok, nak post something dekat blog ni. Hahaha. Harap-harap tak ada yang kecam kehkeh. InshaAllah harap si dia baca je laa. penat buat panjang lebar tapi tak baca. T.T 

K sila berhenti merepek ye~

Tadi waktu math. Aku gelak puas-puas macam orang terputus wayar hijau --' ada sekumpulan group ni duk jeling-jeling bila nampak aku macam orang 'setengah' haha. Hekeleh, happy sikit-sikit. takkan nak focus dengan kerja :P Esok kan exam? Hikhik. 

So, cikgu math ni pergi meja kawan aku .. Waktu tu aku masih gelak-gelak then cikgu tanya aku. 

''Afiqah mana buku awak?'' 

Tapi cikgu math aku ni cina. Dia tak panggil nama aku 'Afiqah' tapi 'Atiqah' --' Dehah. Mak ayah bagi cantik-cantik nama dia siap tukaq. Hahaha. 

Lepas tu aku cakap 

''Buku saya ada dalam hati cikgu''

1 meja gelak. Then aku tutup muka .. Hahaha.. Cikgu jawab

''Apa kamu cakap? tak faham. Yang saya tahu kamu ni nakal '' 

HAHAAHA ~ 

To be honest lohhh~ Aku ni dari sekolah rendah dah nakal gaya macam ala-ala lelaki tapi keperempuan laa sikit bila masuk sekolah menengah. Perangai pun kadang-kadang boleh terlepas amarahnya. Hekhek. Siapa dengar aku menjerit baru dia tahu . HAHAHA..

Bila aku jadi capten. Mula laa nak sibuk itu ini.. Hahahaha.. Mungkin sebab aku seorang je anak perempuan dalam keluarga yang selebihnya lelaki --' rezeki keluarga dapat anak macam nii hoho~

Klah~

GoodLuck! fuhhh nervous.. mudah-mudahan dapat top 4 or 5 :)) Impiann niii.. harap-harap lulus. Nyawa-nyawa ikan tak ada hal . asalkan dapat perkataan "LULUS'' dalam result, Hoho

-NrlAqh-