" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





selsema menyerang~
Tuesday, September 13, 2016 | 7:37 PM | 3Comment

Assalamualaikum. Selamat malam's :) 

Hahaha. 

Hari ini aku tidur tak sedar dunia start pukul 12 --' sampai pukul 3 aku baru bangun kau rasa? --' mana tak nya semput dengan hidung sumbat tak dapat tidur lena. Aku nak bangun badan pun rasa lemah-lemah. Mungkin virus dari si ayah ni .. eh eh. . dah kita nak demam kan kan ?

Malam tadi,
Aku tidur lewat sangat bukan apa. 
Aku nak siapkan semua homework aku --' takut ada masalah family ke apa. mana tahu kan :3
Aku buat dan buat. Tak sedar jam pukul 12 --' then tetiba hidung rasa lain. asyik nak bersin dan bersin. hahaha. apalagi.. 

Aku pun waaarrgghhh!
Datang demam.. hahaha..
Homework banyakkkk --' 

Saje-saje share picc niii . 
HAHAHA..