" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Spotcheck
Friday, September 9, 2016 | 12:14 PM | 3Comment

Assalamualaikum, Salam Jumaat penuh bermakna. Surah Al-Kahfi jangan lupa sis/bro :) 

Hari last sekolah untuk penggal II seminggu je cuti. Tak lama. Cuti bersama homework lah!. Hahaha. So, hari ni aku paling malas nak bawa beg apa semua. 

Tetiba guru displin cakap 

''Semua guru dalam bilik guru sila keluar kecuali guru perempuan yang mengandung'' 

Chewa! Gitu-gitu lah ayat dia. Hahaha. Cikgu tu bagitahu lagi

''Saya nampak banyak orang bawa beg hari ini. Jadi, guru-guru yang keluar tu sila check beg pelajar''

Hukaloh! 
Kawan aku sorang ni, lupa nak bagi minyak wangi dekat aku. Sebab aku simpan dekat meja cikgu yang paling spoting. Chewah!. Hahaha. Ada cikgu berdiri dekat aras 2. Phew! Aku mana tahu. 

So, Aku sorok laa minyak wangi tu dengan mengulung seluar --' hahahaha. bila cikgu dari atas nampak terus panggil cikgu dari bawah. Dan bagitahu bahawa aku ada bawa benda larangan --' 

Cis! Cikgu tu pun suruh aku berdiri then bawa aku ke sebuah kelas aras bawah. Last-last minyak wangi tu jatuh bila aku tertarik seluar --' Hahahaha.. 

Dengan muka gelak dan tawanya aku keluar kelas dan bercerita. 

First time aku buat nii --' dehah. rosak displin aku phew!! 
HAHAHA.. Orang yg bawa tak  kena. .. yang sembunyikan yang kena hahhahaa.. #sengal