" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





11 Hari
Thursday, October 27, 2016 | 7:28 PM | 0Comment

Assalamualaikum. Hari ini hari terakhir persekolahan. Ehh. Belum berakhir. Cuti Deepavali kekitee --' haa. 11 hari kami akan bercuti. Warghh! Terharunya tak terkata. Buku teks pun dah ambil. Dah bayar kertas untuk SPM next year. K langsai. 

Buka sekolah 2/1/17 mari-mari. Focus untuk belajar. Mari tinggalkan blog ini sementara hahaha. Kerana keinginan aku nak update nak buat macam mana? Kata kawan

''Tak boring ke duk menghadap laptop hari-hari''

Aku rasa tak boring. Sebab aku layan drama, scroll ig, on wechat guna tab ayah --' k ayah baik hati p pinjam muahaha , lepas tu paling best stalker sapa-sapa. Sampai aku dapat bukti dan penjelasan. Hahaha

Cuti 11 hari ini. Aku tak tau nak buat apa. Tak ada terniat nak balik kampung. Dekat kampung belum maju lagi. Internet terus tak ada. Haih! Ini sebabnya kalau balik kampung orang tunggu aku datang. Tapi tak dapat. k aku tipu. aku bukan datin pun nak di tunggu kahkah.. 

N then, 

Aku bawa buku teks form 5 macam tak ada perasaan. Aku tak tahu nak explain macam mana. N kenapa aku jadi macam nii. Hahaha. Sebab aku rasa masa berlalu begitu cepat. Next year dah SPM. Baru je best-best merayau satu blok sekolah. tetiba tahun depan SPM.. HAHAHA