" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Berminyak
Friday, October 14, 2016 | 5:55 AM | 1Comment


Assalamualaikum. Selamat Pagi. Al-Kahfi guys! 

Awal pagi dah update. Mana taknya, tak sabar nak merdeka. Pukul 8:15 pg aku dah merdeka jyaaa. Alhamdulilah. 19/10 & 26/10 lagi paper. 4 paper pulakk tuuu --' makaihh. kemain happy. tiba-tiba ada paper balik. Jap nangis. Haha

Nak cerita ni --'
Muka aku ni bila bangun tidur, yaAllah berminyak sungguh. Dalam masa yang sama, aku ambil tisu lap dekat muka. Heh! Kalau dekat sekolah lagi laa berminyak muka aku tanpa disedari --' siap kawan cakap 

''Kenapa kau berkilat? ''

''kenapa muka kau berminyak?''

''Kau salah guna produk atau pencuci muka ni?''

Susah aku nak reply soalan-soalan macam ini. Muka aku ada jerawat, tapi jerawat pasir je laa. tak banyak sangat. Bila nak bendera jepun ( paham-pahamkan) haa baru ada bertempek di muka aku. Ni jerawat pasir.

Bila tanya mak. mak cakap aku banyak lemak. Lemak dibadan bukan dimakanan. Oh tidak! Mari diet. Hakalah dah terlambat nak diet. Kahkah. Kalau laa ada cara nak buangkan minyak dimuka. fuhh. tak payah susah-susah lap muka guna tisu. sakit muka kena. Hahaha