" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Esok Last Exam
Thursday, October 13, 2016 | 9:14 PM | 1Comment

Hai. Hai. Assalamualaikum. 

Terasa sunyi pula bila tak mengupdate blog dalam beberapa hari ini. Eh, baru sehari kot. Hahaha. Sedar tak sedar. Tinggal 3 minggu lagi aku akan habis sekolah. Dan tamat sudah honeymoon aku di tingkatan 4. 

Banyak kisah duka lara, seronok bonok, menangis ketawa apa lagi. Macam cepat masa berlalu. Aku tahu, masa cemburu dengan aku sebab dia tak suka aku honeymoon lama-lama sampai aku lupa bahawa aku akan meningkat dewasa. Akan memilih haluan masing-masing lepas SPM.

Nak dijadikan cerita, 
Aku terfikir, aku ni jenis memang benci, tak ada semangat bila dapat tahu ada mata pelajaran SENI. Tak tahu, rasa tak suka. Bila part melukis ni. Aku akan terkial-kial bila nampak orang sebelah dah siap melukis. Walhal aku masih lagi terpadam-padam lukisan aku. Nampak sangat aku tak yakin dengan hasil kerja aku sendiri T^T 

Alhamdulilah. Aku dapat tahu result MATH untuk masa ni. Ada peningkatan. Tapi still gagal. Dari Sem 1 hingga sem pertengahan aku asyik dapat markah 16 untuk MATH --' Hahaha. Tapi aku usaha untuk dapatkan yang terbaik untuk ujian akhir tahun. 37% cukup meningkat mendadak. Graf membantu saya. Ciacia. 

BI aku tak pasti. Gagal atau lulus. kalau ditengokkan dari sem 1 sampai sem pertengahan. Memang gagal. Moga-moga harapan untuk lulus ada huhu. Kalau tak ada tak apalah. Saya mampu redha. Next year bertungkus lumus berperang dengan paper exam. Jangan lupa solat dah laa. Hahaha.

Esok dah nak habis exam. Aku terasa rindu seseorang. Dah nak masuk 4 bulan dah. Ehh aku main kira-kira laa. haah, nak masuk 4 bulan dah :) kejapnya masa berlalukan? dia pun dah bahagia. Bahagia di KV kahkah. Aku tak tahu. Kalau dia baca benda ni siap laa aku. Aku senyap laa lepasni. #AfiqahPendiam

Tahun depan niat dekat hati tak nak nakal-nakal. Focus untuk subjek lemah. Heh~ Tengoklah niat ini tahun depan. kalau betul aku tak nakal jadi pendiam next year mesti orang akan pelik. Biasalah aku mulut paling bising. Kalau distapler kot-kot masih bercakap--' hahahaha.. 

Alhamdulilah. Esok saya merdeka. Kahkah