" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





OKTOBER
Saturday, October 1, 2016 | 5:24 PM | 0Comment

Assalamualaikum^^ 

Pejam celik dah bulan 10. Rasa macam di awal tahun. Hahaha. Tinggal beberapa bulan lagi akan menamatkan sesi persekolah 2016. Hm. Sedihnya~ Zzz. Bila dapat tahu tahun depan nak SPM. Ngehngeh. Fiqah sila redho k. Bawa diri ini terbang jauh #FlyJordan :P 

8/10 nanti sukan negara + birthday girl 'Qamarina' a.k.a Doraemon kami^^ ciaaa.. Lepas tu exam start 30/9 - 14/10/16 then bersambung pula dengan ujian progresif 19/10 tak tahu laa. kenapa ujian banyak sangat. 

Tergelak sebentar bila kawan chat dekat facebook tanya

''Afiqah ujian apa esok?''

Buat lawak sikit cik kak. Best apa gurau sikit-sikit. Ringankan beban rindu kahkah.

''Ujian UMAERS''

Kawan blur apa maksud tersebut. 

''Weyh aku tanya betul-betul apa ujian esok. UMAERS tu apa pula maksudnya?''

Aku jawab dengan gaya syok sendiri bila menaip. kehkeh.

''Esok ujian BM dan Sains. UMAERS tu maksudnya 

U = Ujian
M = Mengajar 
A = AKu 
E = Erti 
R = Rindu 
S = Seseorang ''

Terus kawan cakap 

''Angau bercinta ke? Cacat fiqah nii '' 

Hahahaha.. Terus terkena perkataan 'Cacat' mana taknya. Tagline bila nampak orang pelik sikit terus keluar cacat .. Hahaha kawan oh kawan.. Fiqah gurau jee..

Semoga bulan 10 ni mendatangkan kebaikan untuk aku. Sentiasa kuat jangan kuat menangis. Haaa...Fiqah kantoiii.. Hahahahha.. Pahtu, jangan pernah jemu stalker orang kahkah.. K aku tipu.. Ngehgeh~ 


#SisNakFly
#BawaDiri
#CariKebahagian
#KecapiCita-cita sis niii . HAHAHA