" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Sentiasa Kuat
Sunday, October 2, 2016 | 4:42 PM | 1Comment

Assalamualaikum. 


 ''Jangan bersedih lagi. Cuba tukarkan diri kau yang selalu bersedih kepada kekuatan. Semakin kau bersedih semakin itu kau selalu jatuh dan tak pernah nak bangkit.''

Setiap lagu yang aku dengar macam mengisahkan kehidupan yang aku lalui. Aku cuba lalui sama macam orang lain. Aku cuba kuat. Orang jatuhkan aku. Aku sedih tiada peneman. Aku tak nak orang faham keadaan aku. Cukuplah, kata-kata yang orang bagi. Tak banyakkan? :)

Hari-hari kau bagi senyuman palsu dekat orang tanpa orang sedar, diri ini terlalu banyak masalah yang harus diselesaikan. Hinggakan diri ini mengata kepada orang tersayang , orang rapat dengan aku 

'' Jangan ganggu aku buat sementara waktu ni boleh tak?''

Mesti diorang terasa dengan apa yang aku katakan T.T aku tak pernah buat muka bad mood depan diorang. Kadangkala aku buat tapi aku akan happy semula. Sebab hati orang perlu juga dijaga. Sakit macam mana hati kita dalam waktu yang sama. Terimalah. 

Orang tak faham pun. Diorang nak hati diorang je kena jaga. Haha. 

InshaAllah. Kuatkan semangat. Heh~