" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Terasa Rindu
Tuesday, October 11, 2016 | 7:06 PM | 1Comment

Assalamualaikum.

Yeah! Nak sampai ke garisan penamat. Tinggal 3 kertas lagi. Alhamdulilah. Hari ini dapat kertas ujian progresif. Tengok markah sebelum tengok apa yang dibuat. Macam tak percaya. Yang aku seorang je dapat 11/20 untuk exam tu. 

Semua orang dapat bawah 6. Ada yang 0 phew~ Hebat! Hahaha. Aku rasa senang je exam cikgu bagi tu. But, semua bawah 6 nak buat cemna. Hahaha. Tak nak bangga dulu. Exam math pun dah usaha sedaya upaya pun masih tetap gagal #MenangisTakBerlagu.

Hari ini, kami kelas 4ABCD tak exam, jadi cuti sementara lah k. Tak belajar mana pun. Buku pun tinggal dekat rumah bukan study kat sekolah. Siap makan coklat lagi. Hahaha. Best pula buat macam ni hahaha.

Dulu exam pertengahan tahun, waktu macam ini lah aku start kenal someone. Main-main nama dia kahkah. Aku pula rindu. Ntah, macam rindu pulak bila dia tak ada. Macam lama tak tengok muka dia bergurau,bercakap dengan kawan sekelas. Jalan sama-sama. Haha

Kawan cakap ''Awal pagi dah datang meja ehem'' tu waktu dia masih ada kahkah. Bila terkenang mula nak keluar air mata aku ni. Kata kuat tapi tak kuat kuat. Maaflah! Aku mana mampu weyh! Waktu exam je first rapat dengan dia huhu. Sekarang tak ada daaa.. 

Mohon tahun depan tak tukar kelas^^ nak stay kelas. Biarlah! Aku sayang kelas aku .. Aku taknak di naikkan kelas ke kelas paling pandai, sederhana pandai. N ambil subjek elektif semua tuu. Aku tak suka T^T aku nak kelas 5A gak taun depan. Heh!