" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Terlebih Rindu Anak Orang
Tuesday, October 25, 2016 | 8:45 PM | 0Comment

Assalamualaikum. 

Terlalu gembira meng'update' blog. Kahkah sekian lama jari-jemari menaip atas keyboard ni haa. Terus teringat dengan buku-buku teks yang bakal dihantar esok hari. Alhamdulilah. Honeymoon pun bakal berakhir dengan perpisahan kawan yang bakal balik Johor tak tahu bila. Hahahah~ Ngehgeh. 

Aku rindu orang ni. Tak tahulah. Aku terlebih rindu anak orang. Bila aku ngadap je luar tingkap macam-macam aku fikir. 

''Kalau lah dia tahu aku ada hati dengan dia mesti aku gembira''

''Bayangkan orang yang aku suka suka aku balik urgh!'' 

''Kalau laa aku dapat jumpa dia cuti nii kan best''

Kahkah! Ya Allah angan-angan fiqah keluar kotak laa~ ngehgeh. Tak ada hal. Dah milik orang lain laa.. Bak kata kawan

''Jangan kacau dia, dia dah ada orang lain. Kau mulakan hidup baru'' 

Aku takleh move on dengan semua ni sis. Aku belum terima hakikat benda ni bakal didepan mata aku hahaha~ Tapi itulah aku. terlalu mengharapkan? Huhu~ Mana taknya :P last form 2 kott. Pastu terus tak ada beri harapan dekat sapa-sapa. Hahaha

Allahu fiqah fiqah.. Hahahaha.. Memang tak frust macam nii .. But tak tahu laa. kenapa aku nii .. mana diri aku .. Haih!!