" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Woi Senyap Je.
Monday, October 24, 2016 | 7:19 PM | 1Comment

Assalamualaikum. 

Hari ini terniat nak mengupdate blog sambil menunggu azan isyak berkumandang katakan. Ehem. Lama tak menjenguk blog bukan sebab malas. Banyak sangat sebab aku sampai aku rasa nak delete blog. Kahkah. 

Rank aku menurun hinggakan aku keciwa macam orang putus cinta. Kahkah. Aku pun tak tahu kenapa rank aku menurun sehingga aku berputus asa untuk menaip dan menaip memerahkan jus lemon aku dalam blog aku nii. Eh bukan tu je k --'

Homework aku banyak sungguh. Sampai aku abaikan blog aku. Hari ini party kelas, kawan sekelas pindah balik Johor. Hokalohh. Sedih! tinggal aku sorang je pelajar berbangsa 'Melayu' huhuhu~ Tak pe tak pe fiqahh. kau dak baikk . muahahahaha.. 

Aku ingat boleh goyang kaki bila cuti nak dekat ni --' rupanya tidak. Aku cuti dalam 28/10 hingga 7/11 wow ! Lama tak? Hahaha Ini masa aku nak jadi burung hantu dengan homework tak ada hahahaha.. 

Ngehgeh. Lepastu cuti sekolah 18/11 yeyeyeyeyeyeye. .Rabu ni hantar buku teks. N aku bakal membaca buku teks form 5 haih!! Nangissss kau lepas nii fiqahh. .cgu janji nak bagi homework cuti 1bulan lebih niii.. arghh!! Aku xnak. Aku nak merayau. Aku nak jalan sebelum pendaftaran 2017. HAHAHA

Ini cerita aku :)) HAHAHA