" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Bakal Dirindui
Sunday, November 6, 2016 | 9:12 PM | 0Comment

Assalamualaikum. 

Berapa hari ni terpaksa ulang alik balik kampung disebabkan datuk tengah sakit. Aku punyalah baik gitau mak . 

''mak kakak boring jom balik rumah''

Tak pasal-pasal kena 'boom' percuma dalam kereta. Nak buat macam mana? Dah la aku seorang budak umur 16 tahun. Yang lebihnya 5 tahun hingga 10 tahun. Siapa je nak kawan dengan aku? Wadeh-wadeh.

Lepastu esok kena balik kampung lagi. Al-maklum aku belum pergi sekolah .. 8/11 baru aku pergi sekolah sampai 18/11 hahaha. awal cuti derkk. Hahaha. haa tengok la nanti. Membebel mak aku lepasni, bila tengok aku dah cuti sekolah awal . Hahahaha. 

Lepastu lagi, on the way balik kampung ayah aku pulak membebel dalam kereta cakap 

''Kita balik kampung bukan nak bersuka ria. Kita balik kampung ada orang sakit. Ni tak bosan-bosan-bosan. Kalau lepas ni dengar lagi merungut, ayah rampas laptop tu. Laptop tu bukan tempat main facebook,wechat.. Laptop untuk buat kerja dan cari bahan''

K kami dua twins duduk senyap belakang. Hahahaha. Sampai rini aku tak dapat pegang tab adehadeh. Aku dah rancang elok-elok plan dari hari khamis lepas. adehadeh. semua hancurr. Hahahahaha..

InshaAllah, kalau dapat malam ni aku pegang tab dan on account. memang aku akan laksanakan plan terakhir aku . Sampai aku rasa ' Alhamdulilah'

Btw nak cakap sesuatu kat kau ( someone )

Lepasni, aku tak akan ambil berat tentang kau dah :) cukup hati aku tak tenang dengan semua ni. Depan mata aku skrg. Kau banyak berubah. so ? aku tak ada cara, aku kuatkan diri untuk move on .. n aku tengok result aku dah meningkat. Alhamdulilah :)) 

Sambungan........... Biar aku dan dia tahu :D Hahahaha.. 

Chaw!