" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Berinai
Saturday, November 26, 2016 | 11:43 PM | 1Comment

Assalamualaikum

Mata masih segar lagi ni. mana tak nya aku tidur dalam pukul 8 nak dekat pukul 9 sebab aku tetiba pening kepala maybe nak demam sebab aku dah lama tak demam ni sebenarnya. So, tidur awal ingatkan boleh bangun pagi esok. rupanya, nak juga bangun pukul 10 lebih ya rabbi. penat aa cenggini. eyebag berkilo cuti nii .. aie.

Tetiba balik kampung tadi, tertengok jari anak saudara ada inai. Aku lari la jumpa mak then cakap 

''mak saya nak berinai boleh?''

mak pun bagitahu

''aie susah nak hilang nanti tunggu kahwin sampai bawah pun tak ada hal nak berinai''

amboi. kemain. nak sangat berinai sebenarnya. last guna inai tapi waktu tu aku tak reti lagi. 2014 kot. aku suruh orang buat tapi aku cuci terus --' mana taknya hilang cepat --' orang suruh kering dulu. 

Jadi, aku harap impian aku tercapai lah lepasni p beli inai. haahahaha. tu je nak berkongsi. Jadi berinai awal-awal. nanti buka sekolah pudar laa ia. kahkah. 

Selamat berblogwalking.