" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Blog Semakin Maju . Hahaha
Wednesday, November 23, 2016 | 10:05 AM | 0Comment

Assalamualaikum. 

Selamat pagi. Biasalah cuti awal ni tak tahu nak buat apa. Jadi, aku nak jadi pemblogger tegar laa. hahaha. Asalkan aku bahagia . Tapi aku dikejutkan dengan pertukaran design blog sekarang. hahaha. 

Saksikan detik-detik blog bertukar design. Hahaha. Sangat kauu pyqahh. hempukkang. 


Aku refresh balik. siap tekan F5 banyak kali. Macam ''woi, blog tukar design? ingat senang ke aku nak tekan itu ini?'' 

Lepastu aku pun terfikir ''macam mana nak baca entry orang?'' Secara tiba-tiba aku ter'scroll' bawah terjumpa 'Reading List' hahaha


Ni la jadi nya .. Hahaha. Dah tukar baru semua...So, tolong jangan mengelabah macam aku duk refresh hahaha. tak pun p tekan f5 --' blog design dah baru. dia pun nak sambut tahun baru gakk . Hahahaha lews! 

K done! thanks!