" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





entah apa-apa
Wednesday, November 9, 2016 | 10:48 PM | 1Comment

Assalamualaikum. 

Sebenarnya aku tak tahu nak update apa. Semakin lama dibiar semakin berhabuk pula entry aku ni. Ada yang aku draft entah bila aku nak post. Wadeh-wadeh. Apa punya malas aku ni oii. Apa masalah aku ni hahahahaha. Ya Allah.. Hahaha. 

Minggu ni hingga minggu depan penuh dengan aktiviti sehingga aku rasa 

''urgh! boring. mengantuk'' 

mana tak nya, karnival karnival macamlah aku suka. Lebih baik aku cuti awal daripada duk mereput dekat dewan tu haa. Aku lagi 'grr' Hahahahaha. Bila tengok orang banyak ambil cuti awal aku nak ikut . tapi kan tapi kan. rumah aku depan DSU je lel ~ cemnaaa nak cuti .. tak pasal-pasal cikgu-cikgu sebelah rumah syak aku ponteng. HAHAHAHA~ 

Aaa. 

Aku tak nak beri harapan lah weyh! K mula dah nak merepek. baik aku blah awal. Haahaha Chaw! *tabik hormat*